Kauppakamarivuosi 2020

9 henkilöitä heidän opinnoissaan. Rahastojen sijoitustoiminta ja varojen jakaminen tehdään kauppakamarin puheenjohtajiston hyväksymin stipendiohjein ja lahjoittajien määräämien sääntöjen puitteissa. 4.2 Henkilöstö ja osaaminen Kauppakamarin toimistossa on pysyvät työsuhteet (toimitusjohtaja ja palvelupäällikkö), jolloin henkilökunnan osaaminen ja sitoutuminen ovat hyviä. Osaaamista ylläpidetään omien osaamistarpeiden mukaisilla koulutuksilla. 4.3 Toimitilat ja järjestelmät Kauppakamarin tulee palveluidensa saatavuuden turvaamiseksi olla hyvin saavutettavissa. Keskeinen sijainti edesauttaa myös yhteistyötä muiden toimijoiden ja jäsenten kanssa. Toimitilojen tulee olla edustavat ja mahdollistaa toimivien kokousten ja pienten tilaisuuksien järjestäminen omissa tiloissa. Asiakashallintarekisteri on strateginen apuväline pidettäessä yhteyttä jäseniin ja sidosryhmiin, joten sen ajanmukaisuuteen ja ajantasaisuuteen panostetaan edelleen vahvasti. 5 MITTARIT Toimintastrategian toteutumista seurataan kauppakamariryhmän valtakunnallisella ja yhteisellä mittaristolla. Mittari Tavoite EDUSTAVUUS JA AKTIIVISUUS *Edustavuus yksityisellä sektorilla 40 % (yksityisen sektorin työvoimasta lähde: Tilastokeskus ja K3) *Osuus alueen yksityisen 50 % (sektorin liikevaihdosta lähde: Tilastokeskus ja K3) *Jäsenmäärän kehitys (jäsenmäärän nettomuutos/vuosi) + 4% VAIKUTTAVUUS JA TOIMINTA *Näkyvyys tiedotusvälineissä oma seuranta *Kokousten määrä/valiokunta 3 *Hallituksen jäsenten läsnäoloprosentti kokouksissa 60 % *Yleisarvosana toiminnasta (4-10) 8 (valtakunnallinen jäsentyytyväisyystutkimus)

RkJQdWJsaXNoZXIy Mjk0MTY=